Mansanator!

lunes, 10 de octubre de 2011

Segona entrada

Hola aquesta es la meva segona entrada i parlara de que un dia vaig anar al camp i em vatx trobar un arbre molt bonic quen es deia mansaner i la veritat es que no se que me ficar perque no es una historia molt interesant perque no em va dir res encara k jo li vatx explicar moltes coses ¬¬' pero bueno no deu ser de parlar molt.

 No no! Jo no he dit k sigues aquet!!
Aquet es un altre arbre molt bonic que no se perque ma donat la gana ficar.
I bueno, no se que mes racontarvos, estic sentint la patata i el wilson discutir jajaja diu k la patata es un bulbo!! UN BULBO!! (ja buscare al dicosionari lo k es ejem...)
Bueno xaito.

6 comentarios:

  1. Hostia, el "mansaner" era mi tía Clotilde. Murió hace 1 año por un infarto de termitas.

    Un bulbo es un ser precioso, inteligente, grácil e increíblemente hábil haciendo blogs (según la R.A.P. = Real Academia de la Patatas).

    ResponderEliminar
  2. ho sento per la teva tieta...patataplasta sueños vv'
    bueno... jo escribia per dir-te ola Fatima!
    i k ja te escrit alguna coseta, però tu no!!!MALA PERSONA! PER CULPA TEVA ARA M'ENFADO I NO RESPIROOO...

    ResponderEliminar
  3. Doncs jo em solidaritzo amb la Olivia i...
    M'ENFADO I EM CONVERTEIXO EN PERA!!!

    ResponderEliminar
  4. gracies patata! i fatima aveure si estas més atenta al mòbil q vam anar al cine a veure el cañonazo del Taylor i no estaves!!! i crea una nova entrada per comentar! =P

    P.D.: si ho tenies apuntat a l'agenda! =(

    ResponderEliminar
  5. ejem ejem... AJAM AJAM...!!! bUENU OLAA I SI POS ESO POS VALE,JAJA EM EM.. OQUEI PATATA MUTADA EN PERA JA TE CONTESTAT!! Y TU MICO K NO TE NOM, EM OLAA ETS UN LAZY U SABIES!!! Y HABER, SI SOY UNES ATRASADES K NO TENIU NI IDEA DE CUAN ALGU ES CANVIA EL MOVIL, ES CULPA VOSOTRA!! JAUJUAJUA EL PROXIM COP JA GAUDIREU DE LA MEVA ESPECTACULAR PESENCIA Y ESO, PER CERT PETITONS MEUS, ADEU FIDEU!! VUI DIR K ADEU PERO NO ES K US VULGUI CANVIAR L'ADN NI RES EEE!!! OHU K SI NOOOO!!!! JUJUJU -.- <- NO PERDO: :D XD GLU GLU GLU PEIX PEIX PEIX IIIII..... TORTITAAAAASS!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  6. fatima, EN SERIO!!! NUNCA MÁS VAS A PONER UNA ENTRADA!!!

    P.D.: si tu pones otra entrada, yo te dedico una a ti, OKIIS??? *____*?

    ResponderEliminar